۱۳۹۲ فروردین ۱۹, دوشنبه

دستورالعمل جدید برای گرفتن وقت مصاحبه ویزای آمریکا


اطلاعیه مهم
اطلاعیه مهم در مورد دستورالعمل جدید برای گرفتن وقت مصاحبه در کنسولگری دبی برای ویزای آمریکا
طریقه گرفتن وقت مصاحبه برای ویزای غیر مهاجرتی:

تمام ایرانیانی که مایل به درخواست ویزای غیر مهاجرتی می باشند نیازمند داشتن وقت مصاحبه هستند.

گنجایش و ظرفیت وقت مصاحبه برای متقاضیان ایرانی بسیار محدود است بنابراین وقتهای ا مصاحبه همیشه و و در هر زمانی موجود نمی باشد. هر فرد میتواند وقت مصاحبه خود را بدون استفاده از آژانسهای مسافرتی بدست آورد.

وقتهای جدید برای متقاضیان ایرانی هر یک چهارشنبه در میان موجود می باشند.لطفآ جهت دریافت آخرین اطلاعات به وب سایت کنسولگری ایالات متحده در دبی مراجعه نمایید: http://dubai.usconsulate.gov/

وقتها برای هر ماه به سرعت گرفته می شوند بنابراین برنامه خود را به طور صحیح مطابقت دهید.

شما باید وقت مصاحبه خود را از طریق خدمات اطلاعاتی ویزا بگیرید. این خدمات از ساعت ۹:٠٣ صبح تا ۷:٣٣ عصر به وقت دبی ، روزهای دوشنبه تا جمعه به استثنای روزهای تعطیل موجودند.

یک مقیم ساکن ایران برای گرفتن وقت مصاحبه باید مراحل زیر را طی نماید:

١- با شماره تلفن ۲٣۲۲-۴٣۹-۷۰٣-١ تماس بگیرد. مسوولین فارسی زبان و انگلیسی زبان آماده کمک و پاسخگویی برای وقت مصاحبه می باشند. شما به کارت اعتباری بین المللی احتیاج خواهید داشت.

۲- شماره کارت اعتباری بین المللی خود را بدهید و مبلغ ۲۰ دلار به عنوان هزینه اخذ وقت مصاحبه ویزا به مسوول خدمات اطلاعاتی ویزا بپردازید. شما می توانید با پرداخت یک هزینه وقت مصاحبه و در یک زمان برای اعضای یک خانواده تا سقف ۵ نفر وقت بگیرید.

٣- تغییر روز مصاحبه امکان پذیر است اما تغییر اسم یا شماره پاسپورت ممکن نیست.

تمام مصاحبه ها برای ویزای غیر مهاجرتی فقط در دبی انجام میشود.

لطفا اصل شناسنامه و کارت ملی را برای مصاحبه ویزا همراه داشته باشید.

لینک زیر به شما اطلاعات کامل را در مورد چگونگی درخواست ویزا میدهد:

http://dubai.usconsulate.gov/applying_for_a_visa.html

وقت مصاحبه در روزهای زیر موجود میباشد:

چهارشنبه ۲۲ اوت

چهارشنبه ۵ سپتامبر

چهارشنبه ١١ سپتامبر

وقت مصاحبه برای دانشجویان ایرانی و متقاضیان ویزای تبادلی :

دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه یا کالج یا سایر موسسات علمی که قادر به گرفتن وقت مصاحبه از طریق سیستم خدمات اطلاعاتی ویزا نبوده اند ونتوانسته اند وقت مصاحبه را قبل از شروع کلاس هایشان بگیرند می توانند تقاضای خود را همراه با نسخه ای از 2019-DS یا 20-I خود را به آدرس ایمیل DubaiVisaStudent@state.gov ارسال کنند. ایمیل خود را مکررا نفرستید.

تقاضای شما بررسی شده و در اولین فرصت با شما مستقیمآ تماس برقرارخواهیم کرد. چنانچه شما حتی به اشتباه، وقت مصاحبه ویزای دانشجویی یا وقت مصاحبه ویزای تبادلی بگیرید اما قصد شما از سفر به امریکا، قصدی غیر از تحصیل باشد، این وقت معتبر نخواهد بود و مدارک شما در روز مصاحبه پذیرفته نمی شوند.

وقت مصاحبه برای مواقع اضطراری و درمان فوری پزشکی:

متقاضیان ایرانی که به دلایل اضطراری یا برای درمان فوری پزشکی قصد سفر به امریکا را دارند باید یک ایمیل به ادرس زیر ارسال نمایند: DubaiVisaMedical@state.gov

شما باید مدارکی دال بر ضرورت و الزامات وضعیت خود را به ایمیل درخواستتان پیوست نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر