۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

شرایط بورسیه استرالیا برای دانشجویان خارجی در مقطع دکترا

دولت ایالت ویکتوریا در پی استقبال بی‌نظیر دانش پژوهان از طرح شهریه محلی برای دانشجویان دکترا در نیوزیلند، قانون اعطای تسهیلات بورسیه کامل به پژوهشگران و دانشجویان خارجی با عملکرد بالا در مقطع دکترا در دانشگاه های این ایالت در سال ۲۰۱۳ به تصویب رسانید.


برنامه تحقیقات بین الملل ایالت ویکتوریا که طرح مشترکی بین دولت محلی و دانشگاه‌های آن ایالت می باشد به دانشجویان برتر با عملکرد عالی در سراسر دنیا این فرصت را برای ورود ، تحصیل و تکمیل پژوهش دکترای خود در استرالیا می دهد. طی سخنان جان باتلر کمیساریای ویکتوریا در خاورمیانه و شمال آفریقا ، دولت محلی برای پیشگامی در امرآموزش، سالانه مبلغ ۲۰.۰۰۰ دلار استرالیا برای هر دانشجوی خارجی مقطع دکترا در نظر گرفته است که با حمایت دانشگاههای میزبان این مبلغ به ۹۰.۰۰۰ دلار برای ۳ سال افزایش می یابد.
این کمیته برای جذب بهترین و درخشان‌ترین دانشجویان برای تحصیل در ویکتوریا به وجود آمد و بسیار علاقه مند به جذب دانشجویانی از ایالات متحده عربی و منطقه خاورمیانه می باشد.
۴ سال بورس تحصیلی ایالت ویکتوریا در مقطع دکترا (با ارزش ۱۲۰۰۰۰۰ دلار) یکی از اجزای مهم و کلیدی برای جذب دانشجویان برتر خارجی برای تحصیل درایالت ویکتوریا می باشد.
آقای باتلر افزودند، با پیاده سازی این برنامه انتظار جذب دانشجویان برتر از اقصی نقاط دنیا را داریم. ایالت ویکتوریا با دارا بودن بهترین امکانات برای پژوهش از جمله موسسات پزشکی جهانی بسیار مشهور و بخش تکنولوژی، این ایالت را به یکی از ایده آل‌ترین مکان‌ها برای پژوهش تبدیل کرده است.

ایالت ویکتوریا در حال رفتن به سوی داشتن یک جامعه چند فرهنگی است که دلیل اصلی آن داشتن دانشجویان خارجی می باشند. دولت ایالت ویکتوریا امیدوار است که پیشرو بودن این ایالت در داشتن برنامه‌های آموزشی متفاوت ادامه پیدا کند که عامل اصلی آن داشتن تنوع ملیتی در ایالت ویکتوریا می باشد که عامل مطرح شدن این ایالت در سطح جهانی می باشد

دانشگاه‌های ایالت ویکتوریا دانشجویان خارجی برتر خود را معرفی و تقاضانامه‌های آنان توسط هیئتی از کارشناسان مورد ارزیابی خواهد گرفت. دانشجویان برای اطلاعات بیشتر باید با دانشگاه‌های یا مشاوران تحصیلی مورد نظر خود مکاتبه نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر